ارسال به دوست نسخه چاپي
نماینده شرکت آذریاپ در حاشیه تقدیر از نانوایان تهران:
فرهنگ قدردانی را باید رواج داد
فرهنگ قدردانی را باید تداوم بخشید تا با تقویت تعامل و همدلی بتوانیم چرخه اقتصاد کشور را روز به روز بیشتر تقویت کنیم. در راستای اقدامی که نشریه نگاه هستی در جهت تقدیر از نانوایان انجام داد، امروز شرکت ماشینسازی آذریاپ هم برای تقدیر از مشتریان وفادار خود گام برداشته تا به آنها بگوید قدردان همراهی و همکاریشان است.
سوژه تقدیر، معنایی بزرگ دارد و نشاندهنده آن است که تولیدکنندگان، گامهایی بزرگ را در راستای مشتریمداری برداشتهاند و امروز که نمایندگان شرکت آذریاپ با انگیزهای بسیار قابل، وارد واحدهای نانوایی میشوند تا از آنها تقدیر کنند، این امید زنده میشود که هنوز هم قدردانی در کشور وجود دارد. در این بازدید و تقدیر از نانوایانی که مشتری کارخانه آذریاپ بودند، به چهار نانوایی در نقاط مختلف تهران رفتیم که گزارش آن را در ادامه میخوانید. رزاق ابراهیمی، نانوایی که 24 سال سابقه در صنف نانوایی دارد، واحد نانواییاش در منطقه استاد معین واقع شده است. وی در گفتوگو با خبرنگار نگاه هستی گفت: از اینکه نمایندگان کارخانه آذریاپ برای تقدیر به نانواییام آمدهاند، بسیار سپاسگزارم. کارخانه آذریاپ یکی از مهمترین کارخانههای تولیدکننده دستگاههای پخت نان است که خدمات پس از فروش آن، بسیار عالی است و نان در این دستگاهها بسیار عالی پخته میشود. وی در ادامه درباره کیفیت دستگاههای آذریاپ اظهار کرد: کیفیت دستگاههای آذریاپ، عالی است و فروش را افزایش داده است و مردم هم از کیفیت این دستگاهها بسیار رضایت دارند. این نانوا اضافه کرد: من قبل از اینکه دستگاههای آذریاپ را انتخاب کنم، به طور نمونه از شرکتهای دیگر دستگاه گرفتم اما هیچیک به کیفیت دستگاههای آذریاپ نبود. وی در پایان گفت: امیدوارم موضوع تقدیر از نانوایان، تداوم داشته باشد چرا که این موضوع برای ما به عنوان نانوا، انگیزه ایجاد میکند. علی فتحی، دیگر نانوایی بود که شرکت آذریاپ به پاس قدردانی از زحماتش، از وی تقدیر کرد. این نانوا در گفتوگو با خبرنگار نگاه هستی گفت: 33 سال است که نانوا هستم و در این سالها انتخاب من، دستگاههای آذریاپ بوده است. وی افزود: یکی از پیشنهادهای همیشگی من به همه همکارانم این است که از تولیدات و محصولات شرکت آذریاپ استفاده کنند. فتحی درباره مهمترین ویژگی دستگاههای آذریاپ گفت: خدمات پس از فروش و برخورد پرسنل، مهمترین دلیلی است که من سالها است آذریاپ را انتخاب کردهام. این نانوا درباره موضوع تقدیر از نانوایان هم گفت: موضوع تقدیر از نانوایان و حمایت از آنها، بسیار قابل توجه است و امیدوارم حمایت و تقدیر از قشر زحمتکش نانوا، فراموش نشود. وی در پایان گفت: مهمترین ویژگی آذریاپ که آن را مثالزدنی کرده است، خدمات پس از فروش است و امیدوارم این شرکت، الگویی برای سایر شرکتها باشد. رسول ناصریفرد، دیگر نانوایی بود که به عنوان مشتری کارخانه آذریاپ از وی تقدیر به عمل آمد. این نانوا در گفتوگو با خبرنگار نگاه هستی گفت: قدردان شرکت آذریاپ هستیم که به این نانوایی آمدند و از ما تقدیر کردند. وی افزود: 5 سال است که مشتری ثابت آذریاپ هستم و در طی این سالها محصولات این شرکت را به همه همکارانم معرفی کردهام. شرکت آذریاپ توانسته است در طول این سالها، رضایت مشتریان را جلب کند. این نانوا اضافه کرد: آنچه برای یک نانوا مهم است، دستگاههای پخت نان است که بتوان از طریق آن، نان باکیفیت تولید کرد. این نکتهای است که شرکت آذریاپ به آن توجه میکند و برای ما بسیار باارزش است که به سلیقه مشتری احترام گذاشته میشود. کیفیت نان با محصولات آذریاپ بسیار عالی است و این را مدیون کیفیت این تجهیزات هستیم. ناصریفرد در پایان خطاب به مسئولین آذریاپ گفت: محصولات شرکت آذریاپ، انتخاب اول و آخر من است. آخرین نانوایی که از وی تقدیر شد، واحد نانواییاش در منطقه 19 تهران قرار داشت. نادر وطندوست از نانوایان پیشکسوت صنف نانوایی درباره موضوع تقدیر از نانوایان به خبرنگار نگاه هستی گفت: از اینکه امروز نمایندگان شرکت آذریاپ ما را انتخاب کردند، بسیار سپاسگزارم و از آنها قدردانی میکنم که به زحمات نانوایان ارزش میدهند. وی اضافه کرد: از شمار مشتریان این واحد میتوانید مشاهده کنید که چقدر مردم از کیفیت نان من رضایت دارند. نکته قابل توجه این است که وقتی دستگاههای پخت نان باکیفیت باشند، ماندگاری نان بالاتر خواهد رفت، دورریز نان کمتر و کیفیت نان بهتر خواهد شد و هزینه نانوایی هم کاهش خواهد یافت و به همین دلیل است که آذریاپ را به همه نانوایان معرفی میکنم. وطندوست در پایان گفت: مشتریمداری، مهمترین ویژگی آذریاپ است که در کمترین زمان ممکن به نانوایی مراجعه میکنند و در کمترین زمان ممکن دستگاهها را تعمیر میکنند. تقدیر از نانوایان، آنها را دلگرم میکند پس از بازدید و تقدیر از مشتریان آذریاپ، گفتوگویی را با مدیر فروش این شرکت در تهران ترتیب دادیم که در ادامه میخوانید. مصطفی جهدی در گفتوگو با خبرنگار نگاه هستی درباره موضوع تقدیر از نانوایان گفت: از نانوایان کمتر تقدیر میشود اما شرکت آذریاپ همواره به دنبال تقدیر از نانوایان بوده است و در این زمینه همواره پیشقدم هستیم تا از این قشر زحمتکش حمایت کنیم. ما به دنبال آن هستیم که فرهنگ قدردانی جا بیفتد. وی اضافه کرد: تقدیر از نانوایان، آنها را دلگرم خواهد کرد و ما بیشتر به همین دلیل است که از آنها تقدیر کردیم و من از این موضوع بسیار راضی هستم. جهدی درباره پیشینه شرکت آذریاپ گفت: شرکت آذریاپ از سال 1383 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این شرکت با 54 نمایندگی رسمی و 500 نفر کارگر، توانسته است تعداد قابل توجهی مشتری را در زمینه نانهای سنتی جذب نماید. مدیر فروش شرکت آذریاپ افزود: مهمترین دستگاههای این شرکت شامل تنور، سهکاره، ربات روتاری و دستگاه بربری است که به زودی دستگاه سنگک هم به آنها اضافه میشود. جهدی ادامه داد: در شرکت آذریاپ چون موضوع تأمین نیروی انسانی مطرح است، مدیریت شرکت این نیاز را حس کرد و پس از آن درصدد برآمد تا با تولید دستگاههای متنوع، رضایت مشتریان را جلب کند. وی درباره خدمات پس از فروش این شرکت بیان کرد: شرکت آذریاپ حدود 20 سال است که فعالیت میکند و در این سالها 27 سرویس کار فقط در تهران دارد و در 24 ساعت شبانهروز خدماترسانی میکند و به همین دلیل است که مشتریان از ما رضایت دارند. ما به دنبال ارائه خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان هستیم. مدیر فروش شرکت آذریاپ در پایان گفت: امیدوارم که این خدماتدهی و تقدیر از نانوایان تداوم داشته باشد و ما بتوانیم گوشهای از زحمات نانوایان را جبران کنیم. خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران