ارسال به دوست نسخه چاپي
مصرفکنندگان، محصولاتي ميخواهند که به آنها حس خوب دهد!
به گزارش نگاه هستي و به نقل از bake، آخرين مطالعات Culinary Vision روي تاثير کوويد 19 بر عادات غذايي و تمايلات مصرفکنندگان در آمريکا تمرکز کرده است. اين مطالعه جديد که روي بيش از 2600 مصرفکننده صورت گرفته، به تاثير پاندمي بر عادات غذايي و انتظارات مصرفکننده در آينده اشاره دارد.
Sharon Olson، مدير اجرايي Culinary Vision بيان ميکند: پاندمي، عادات غذايي همه افراد را تغيير داده و مصرفکنندگان ترجيح ميدهند راههايي براي کنترل انتخابهاي غذاييشان داشته باشند. اين پاندمي باعث شده است زندگي روزمره افراد به گونهاي غير قابل کنترل درآيد و کنترل بر انتخابهاي غذايي و وعدهها، منبعي براي آرامش خاطر و قدرت يافتن مصرفکنندگان است به گونهاي که خوردن محصولات غذايي مورد علاقهشان را استانداردي براي اهميت به خود ميدانند و آن را در اولويت مصرف قرار ميدهند و 74 درصد آنها بر اين باور هستند که خوردن غذايي که حس خوبي به آن دارند، مهمتر از اهميت دادن به وزنشان است.