ارسال به دوست نسخه چاپي
تداوم برگزاری دورههای آموزشی در کارخانه آرد آراد
مدیرعامل شرکت آرد آراد گفت: با توجه به فصل گرما و برداشت محصول، همیشه یکی از سختترین فصول کار برای نانوایان عزیز، تابستان بوده است که ما در مجموعه آرد آراد با برنامهریزی دقیق اختلاط انواع گندمها و بهرهگیری از گندمهای باکیفیت و بعضاً خارجی در کنار استفاده از بهبوددهندههای مناسب، توانستیم در تمام طول تابستان، سطح کیفی آرد را در بالاترین شرایط ممکن نگه داریم و تا حدودی از دغدغه و گرفتاریهای مشتریهای عزیزمان بکاهیم.
شهرکی در گفتوگو با خبرنگار نگاه هستی بیان کرد: استفاده از واحد R&D قوی، بررسی و تجزیه و تحلیل روزانه محصولات تولیدی و استفاده از بهترین بهبوددهندهها باعث شد تا رضایت 100 درصدی مشتریان عزیزمان را کسب کنیم. وی با تأکید بر اینکه اعتقاد اول ما در مسیر توفیق، آموزش است، اظهار کرد: ما همواره اعتقاد داریم که اصل اول موفقیت در هر کاری، آموزش مستمر و کسب مهارتهای جدید است و بر این اساس، پس از راهاندازی محیط آموزشی مجموعه، با برنامهریزی منظم به برگزاری کلاسهای مختلف جهت بالا بردن بهرهوری و کارایی ابتدا پرسنل مجموعه و سپس مشتریان عزیزمان اقدام نمودهایم و این هدف را ادامه خواهیم داد. شهرکی در پایان خطاب به مشتریان کارخانه آرد آراد گفت: مجموعه آرد آراد همواره باور داشته که مشتریانش از زحمتکشترین و صادقترین افراد جامعه هستند و بر خود واجب میداند که در کنار این عزیزان باشد و هرگونه کمک و همکاری را که مقدور باشد تا اندکی از زحمات این دوستان جبران شود، انجام دهد. خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران