ارسال به دوست  نسخه چاپي 

توجه ویژه کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد به مشتریان

ولی‌ا... عباسیان، مدیر داخلی کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد گفت: این کارخانه تمام توان خود را به کار بسته است که گندم کیفی تأمین نموده و در راستای رضایت مشتریان گام بردارد.

 

وی در گفت‌وگو با نگاه هستی با اشاره به اینکه کارخانه‌ها نیازمند گندم باکیفیت هستند، اظهار کرد: یک کارخانه آرد برای آنکه بتواند آرد کیفی تولید و عرضه کند، نیازمند گندم باکیفیت است که این موضوع بستگی به گندمی دارد که دولت در اختیار کارخانه‌های آرد قرار می‌دهد. اگر گندم‌ها نوسان کیفیت داشته باشند، بدون شک کارخانه‌ها در تولید آرد با مشکل مواجه خواهند شد. 

عباسیان افزود: گندم با گلوتن و ایندکس پایین، کارخانه‌های آرد را با چالش مواجه می‌کند و اگر تجهیزات به‌روز آزمایشگاه نباشد، تأمین و تولید آرد کیفی میسر نخواهد بود.

مدیر داخلی کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد ادامه داد: ما در کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد باور داریم که برای رضایت مشتریان باید هزینه کرد و در این راستا کارخانه در تأمین گندم و اعزام کارشناس به واحدهای نانوایی از هیچ‌گونه هزینه‌ای دریغ نمی‌کند اما در نهایت مشتری است که از کیفیت آرد رضایت کامل دارد و این موضوع برای ما کفایت می‌کند که می‌توانیم رضایت مشتریان را جلب کنیم. 

به گفته وی، در کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد، صدای مشتریان به طور ویژه شنیده می‌شود و هر زمان که مشتریان از کیفیت آرد گله‌مند باشند، به سرعت پیگیری می‌شود تا در نهایت رضایت مشتریان حاصل شود. 

عباسیان در پایان خطاب به نانوایان مشتری کارخانه آرد زرین خوشه هشتگرد گفت: همه توان و تخصص خود را به کار گرفته‌ایم تا شما نانوایان از کیفیت آرد این کارخانه راضی باشید و خوشبختانه با توجه به گزارش بخش CRM، نانوایان از کیفیت آرد کارخانه‌ ما رضایت دارند که همین ما را بس است و خستگی از تن همکارانمان به در می‌رود. نانوایان و مشتریان صنف و صنعت ما مطمئن باشند که ما سریعاً مشکلات احتمالی آن‌ها را حل خواهیم کرد. 

 

خبرنگار: ساناز مرادیان عنبران