ارسال به دوست نسخه چاپي
تمایلاتی که در سال 2019 به بازار نانوایی شکل میدهند
به گزارش نگاه هستی و به نقل از بیکری اینفو یو کی، چگونگی تولید، تازگی و داستانی که در پشت تولید نان و دیگر محصولات نانوایی وجود دارد، سه تمایلی هستند که در حال حاضر روی صنعت نان تاثیرگذار بودهاند. این یافتهها از گزارش Taste Tomorrow که در انگلستان به انجام رسیده، به دست آمده است.
گزارش Taste Tomorrow نشان میدهد که تازگی، کیفیت و داستان چگونگی تولید محصول برای مصرفکنندگان امروزی بسیار حائز اهمیت است و تمایلات بهخصوص مانند مصرف نانهای سنتی همچنان شهرت دارند. ما اطمینان داریم که این تحقیق کمک خواهد کرد تا به تجارتهایی که در این زمینه فعالیت میکنند، کمک شده و آنها بتوانند نیاز مصرفکنندگان خود را در سالهای آینده برآورده کنند. در اینجا مطالبی را که شما نیاز دارید در مورد آنها بدانید، بیان میکنیم؛ تازگی، بهترین ویژگی است تازگی، اولویت اول برای مصرفکنندگان در هنگام خرید نان است. البته مصرفکنندگان در هنگام خرید شیرینی نیز تازگی را در اولویت اول خود قرار میدهند. جایگاه دوم نیز به طعم تعلق دارد. چیزی که در سه سال گذشته تغییر کرده، تعریف تازگی است. 65 درصد افراد درک خود را از تازگی روی رنگ و ظاهر گذاشتهاند. 55 درصد تازگی را با رایحه مرتبط دانستهاند. 72 درصد از افراد تازگی محصول را روی زمان پخت یا آماده شدن آن میگذارند و 38 درصد تاریخ انقضاء را برای تصمیمگیری در مورد تازگی مد نظر قرار میدهند. علاوه بر این، واضح است که مصرفکنندگان تازگی را با کیفیت برابر میدانند. تقریبا 9 نفر از هر 10 مصرفکننده بر این باورند که محصول تازه دارای کیفیت خوب هم هست. محصولات سنتی مهارت و پیشهوری، در دیکشنری به معنای فعالیتی است که شامل مهارت در تولید با دست میشود در حالی که بسیاری از مصرفکنندگان، زمانی که نوبت به محصولات نانوایی میرسد، به این تعریف پایبند هستند. بیش از دو سوم (68درصد) بر این باورند که مهارت و پیشهوری یعنی تولید محصول با دست و در همین حال 62 درصد باور دارند که محصول باید با دست تولید شود تا بتوان آن را مهارت دانست. از دیگر مواردی که در خصوص محصولات نانوایی سنتی صادق است، میتوان به موارد ذیل اشاره کرد؛ 50 درصد بر این باورند که نانوایی سنتی باید از دستورالعمل اصلی و اولیه استفاده کند. 41 درصد بر این باورند که محصول سنتی باید از مواد طبیعی تشکیل شود و 24 درصد بر این عقیدهاند که نباید از مواد نگهدارنده در تولید این محصولات استفاده شود. 66 درصد مصرفکنندگان بیان کردهاند که میخواهند پول بیشتری برای مصرف محصولات سنتی پرداخت کنند. بدون شک این محصولات برای مصرفکننده دارای اهمیت هستند. هرکس یک داستان را میپسندد بسیار مهم است که داستانهای پشت محصولات تولیدی را بدانید. برای مثال، 66 درصد از مردم تمایل دارند که پخت نان را به صورت همزمان ببینند و 55 درصد نیز بیان کردهاند برایشان جالب است که شاهد به اشتراکگذاری سنت، میراث و تاریخچهها باشند. یکی از موثرترین راهها برای به اشتراک گذاشتن داستان یک برند، تعامل رو در رو است و بسیاری از مصرفکنندگان از روی بستهبندی در مورد محصول اطلاعات به دست میآورند. آموزش به کارمندانتان در مورد داستان برندتان، به این معنی است که آنها قادر خواهند بود این داستان را با مشتریان به اشتراک گذاشته و آنها را با شما در احساساتتان شریک کنند.