ارسال به دوست نسخه چاپي
مهدی خانمحمدی، مدیرعامل گروه صنعتی سحر:
حضور پرشور صنعتگران داخلی/ نمایشگاه نیاز به اطلاعرسانی قویتر دارد
گروه صنعتی سحر از جمله شرکتهای داخلی است که فعالیتی قابل تقدیر در حوزه تولید نان، بهبوددهنده و ماشینآلات دارد. این شرکت علاوه بر حضور مستمر در تمامی نمایشگاههای داخلی، حضوری پرقدرت در نمایشگاههای بینالمللی داشته است. شرکتی که در دوران تحریم، ثابت کرد تولیدکننده ایرانی در رقابت با تولیدکنندگان خارجی، توانمند است و چه بسا محصولاتی بهتر نیز تولید و عرضه مینماید.
غرفه این شرکت هم از جمله غرفههای پربازدید در نمایشگاه آگروفود 1401 بود. در حاشیه بازدید از نمایشگاه، گفتوگویی با مهدی خانمحمدی، مدیرعامل گروه صنعتی سحر و از تولیدکنندگان نامآشنا و خوشنام کشور داشتیم. وی به حضور پرشور صنایع داخلی پس از وقفه دو ساله در برگزاری نمایشگاه اشاره نمود و اظهار کرد: خوشبختانه شرکت برگزارکننده نمایشگاه آگروفود، به نحو احسن نمایشگاه را برگزار میکند و تمامی امکانات مورد درخواست شرکتها را بهموقع فراهم مینماید اما نقطه ضعف نمایشگاه، نبود سیاست مناسب در اطلاعرسانی بود. نمایشگاهی با این کیفیت، باید از سوی دولت حمایت شود و رسانههای جمعی، تبلیغات برگزاری این نمایشگاه را در دستور کار قرار دهند تا شاهد نمایشگاهی پررونقتر و دستاوردهایی بیشتر برای صنعتگران باشیم.