ارسال به دوست  نسخه چاپي 

تمرکز PepsiCo بر نوآوري ديجيتال

به گزارش نگاه هستي به نقل از baking business، شرکت پپسي در حال ايجاد « ديجيتال هاب » در دالاس و بارسلونا است، تا تلاش‌هاي اين شرکت را حول فناوري‌هايي مانند تجزيه و تحليل، هوش مصنوعي و يادگيري در خصوص ماشين‌ها متمرکزکند و پيش ببرد. اين شرکت قصد دارد در آينده ديجيتال هاب‌هاي بيشتري راه اندازي کند.

 

هاب مستقر در دالاس از PepsiCo Foods آمريکاي شمالي و PepsiCo Beverages آمريکاي شمالي پشتيباني خواهد کرد. هاب اروپايي به عنوان مرکزي براي برنامه ديجيتالي سازي جهاني PepsiCo عمل خواهد کرد.

مدير ارشد استراتژي اين کمپاني گفت:  «هابهاي ديجيتال ما،  از تلاشهاي پپسي براي تبديل شدن به يک شرکت سريعتر، قويتر و بهتر حمايت خواهند کرد. با ايجاد محيطي اختصاصي  که در آن امکان ايجاد نوآوري وجود خواهد شد، استعدادهاي ما اين فرصت را پيدا خواهند کرد تا فعاليتها  و نوآوريهايي را در مقياس جهاني انجام دهند. که در سالهاي آينده تأثير قابلتوجهي براي پيشرفت  اين کمپاني داشته باشد.

هدف هابها کمک به شرکت براي بهبود دسترسي مشتري به دادههاي فروش و موجودي محصولات و ارائه مهارتهاي مختلف به کارکنان براي مديريت کار با کارايي بيشتر است.

اين شرکت گفت: « ديجيتال هاب‌‌هاي ما تا حد زيادي بر روش برنامهريزي، توليد، نقل و انتقال، فروش و توزيع محصولات اين کمپاني تأثير ميگذارد.

به گفته پپسي کو، انتظار ميرود که اين مراکز طي سه سال آينده 500 شغل در دالاس و بارسلونا ايجاد کنند.

*ديجيتال هاب:يک فضاي کاري مشترک براي بخشهاي تجاري، عمومي و اجتماعي ميباشد که بستر شکوفايي نوآوريها رشد کسب و کارها را فراهم ميکند.