ارسال به دوست  نسخه چاپي 

مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرد تابان:

مشتریان، سرمایه‌های اصلی کارخانه آرد تابان هستند

مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرد تابان گفت: مطالبه اصلی، همیشگی و البته بجای نانوایان عزیز از کارخانه‌های تولید آرد، کیفیت مطلوب و مهم‌تر از آن، ثبات در کیفیت است.

 

علیرضا یزدجردی در گفت‌وگو با نگاه هستی بیان کرد: اختلاط مناسب گندم‌های دریافتی، به‌کارگیری ماشین‌آلات پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا، استفاده از بهبوددهنده‌های باکیفیت و به‌کارگیری کادر متخصص در بخش‌های تولید، آزمایشگاه و کنترل کیفیت، از عواملی هستند که باعث تولید محصول باکیفیت و باثبات می‌شوند.

وی افزود: کارخانه آرد تابان با سابقه نزدیک به 70 سال تولید آرد و با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین ماشین‌آلات ساخت شرکت بولر سوییس و استفاده از بهبود‌دهندهای این شرکت و همچنین بهره‌گیری از متخصصان حوزه تکنولوژی آرد و کنترل کیفیت، تبدیل به قطب اصلی تولید آرد در کشور و برند محبوب مصرف‌کنندگان این محصول شده است.

مدیر فروش و بازاریابی شرکت آرد تابان درباره نحوه ارائه خدمات به مشتریان تصریح کرد: از دیگر مباحثی که با جدیت و تاکید مکرر مدیران ارشد شرکت آرد تابان پیگیری می‌شود، بحث خدمات پس از فروش این شرکت است. ارتباط نزدیک و هر روزه با مشتریان در خصوص زمان‌بندی و نحوه ارسال آرد، دادن مشاوره در مورد نحوه استفاده از آرد ارسالی، ارسال افزودنی‌ها و بهبوددهنده‌ها در صورت نیاز، تعویض آنی آرد در صورت درخواست مشتری و غیره، از جمله خدماتی است که شرکت آرد تابان هر روزه به مشتریان خود ارائه می‌کند و تمام این موارد در راستای هدف نهایی شرکت آرد تابان یعنی رضایت مشتریان عزیز و وفادارمان است که سرمایه‌های اصلی این شرکت هستند.